BİRKEZ DAHA GÜRE’DEN YÜREĞİNDE SEVGİ, SAYGI, VİCDAN, AHLAK OLAN HAKKI HUKUKU BİLEN TÜM DOSTLARA, YOLDAŞLARA VE CANLARA MERHABA…

BİRKEZ DAHA GÜRE’DEN YÜREĞİNDE SEVGİ, SAYGI, VİCDAN, AHLAK OLAN HAKKI HUKUKU BİLEN TÜM DOSTLARA, YOLDAŞLARA VE CANLARA MERHABA…
Yayınlama: 23.06.2026
A+
A-

Geçmiş dönem PM Üyesi Güler Buğday makalesinde;

Çok şükür tüm zorluklara karşın 15 günlük fizik tedavi sonrası yine doğanın bahşettiği huzurun, karşımdaki bazen öfkeli bazen çarşaf gibi duran dertleştiğim dostum ve sırdaşım olan denizin karşısında oturuyorum.
Zor oluyor böyle uzun süreli taşınmak.
6 ay kapalı kalan ve kullanılmayan musluğundan, ocağından, TV’sinden velhasıl her şeyden sıkıntılarla karşılaşılıyor.
Her sene bu süreçteki tüm zorlukları benim dünya iyisi canım kızım Ecem üstleniyor.
Bu sabah yaşadığımız zorlukları yazmayacağım çünkü benim dünya beyefendisi ve iyi insan hemşerim evi aldığım ve can dost olduğum müteahhidin yardımları ile sorunların çoğunu hallettik.
Benim için her şeyden önemli olan temizliğimiz de yapıldı bitti.
Şu an kaptan köşkü olarak nitelenen balkonumdan karşımda iki gündür öfke kusan bugün ise masmavi sonsuzlukla bana huzur sunan denizimi izleyerek güne başlıyorum.
Ancak ben gibi kendilerine eziyet ederek yaşayan iflah olmaz solcular, yaşamlarını toplumsal duyarlılıkla, ülkede eşitlik, adalet, özgürlük ve insanca yaşamı önceleyenlerin huzuru bulmaları da ne yazık ki artık mümkün değildir.
24 yılda ülkeyi yaşanamaz bir konuma sokan, soygun düzeni ile halkın ekmeğiyle oynayan yasa tanımaz gerici bağnaz iktidarı halkımızın kararlı tutumu ile sandığa gömmek için bizler seçim beklerken yine olanlar oldu.
İsmi bile sorunlu ve anlamsız olan “Mutlak Butlan” denen bir yargı kararı (!) ile partinin üstüne adeta bir karabasan çökertilmiştir.
Hepimiz izliyor ve hem utanıp hemde üzülerek bu yasa tanımaz hak hukuk bilmez keyfi dayatmanın karşısında emperyalizmin bizim ülkemizde hiçbir zaman demokrasiye, sol veya sosyal demokrat bir yönetime izin vermediğine bir kez daha tanık oluyoruz.
Çok üzücü olan ve canımızı yakansa “Mutlak Butlan” denen ve CHP’de yapılmış tüm kurultayları yok sayıp birtakım iddiaları ispatlanmadan doğruymuş diye kabul ederek partiye tüm girdiği seçimleri ve en son kongreyi kaybetmiş olan eski bir genel başkanın kayyım olarak atanmasıdır.
Bu şahıs, birçoğu ayrılmış veya başka göreve seçilmiş bu nedenle asla sıra gelmeyecek yedekteki listeden şahıslarla PM oluşturmak istemiştir.
Kemal Kılıçdaroğlu’nun baş edilemeyen ihtirası ve koltuk tutkusu sonucu bu haksız hukuksuz uygulamada birçoğu sunulan koltuk uğruna sol ve demokrasiye arkalarını dönen 19 kişiye makam ve koltuk sunarak kendi kafasına göre MYK oluşturmuş ve Genel Başkan yardımcılıkları sunmuştur!!!!!!
Ancak bu isimler PM’de onaylanmadığı için 19 kişilik MYK geçersiz bir kuruldur ve verdiği haksız kararlarda hükümsüzdür.
Neyse bugün bu konuları ve uygulanan keyfiyeti daha fazla uzatmak istemiyorum.
Çünkü Mutlak Butlancı koltuk düşkünü Kayyım Kemal Kılıçdaroğlu’nun Sözcü TV’deki konuşmalarından sonra önce ülkem için daha sonrada paramparça ettiği partim için gerçekten çok üzüldüm.
Bu konuyu daha sonra detaylı bir şekilde yazacağım ancak şimdi suçladığı sistemide, düzenide, şahıslarıda kendisi hakkı olmadan kafasına göre PM onayı olmadan geçmişte kafasına göre ilan ederek atadığıdır.
Bu saçmalamalardan biriside geçmişte hakkında birçok dedikodu veya iddia olmasına ve milletvekillerinin suç dosyalarını Ankara’ya götürüp Kemal Kılıçdaroğlu’na sunmalarına karşın Bursa’mızda yaşanmıştır!
Kemal Kılıçdaroğlu Bursa’ya geldiği bir konuşmasında seçimlerden tam 2 yıl önce Mustafa Bozbey’i Belediye Başkan adayımız olarak ilan etmiştir!!!!!!!
Hatta o saatten sonra herkes kendisine başkan adayımız derken ben asla demedim çünkü tüzüğümüze göre Genel Başkanda olsa hiç kimse böyle kafasına göre bir görevlendirme yapamaz…
Kendisi bir ismi isteyebilir ancak PM ‘de tartışılır ve onaylanırsa aday olabilir.
Kılıçdaroğlu diğer illerde de bu yöntemi yapmış ve Özlem Çerçioğlu gibileri sonunda topaç olan ve AKP’ye biat eden bir kadını adayımız diye topluma çok önceden kendi başına sunmuştur.
Ancak Sözcü TV’de sevilen, sayılan başarılı olan ve milyonların oyu ile seçilip adayımız olan Ekrem İmamoğlu’nu istemediğini anlatabilmek için bizde kurullar vardır onlarda onaylanmadan kimse aday olamaz gibi diğer konularda olduğu gibi saçmalamıştır.
Son olarak benim bir abla, anne ve dost olarak herkesten ricam, yıllarca sol ideolojiye hizmet etmiş, mağdurun yoksulun zorda olanların yanında olmuş siyasilerin değmez koltuklar uğruna bu kirli düzene uymayıp halkın iktidarına giden yolda engel olmamalıdırlar.
İnsanlar yaşamlarını değmez unvanlar ve koltuklar uğruna kirletmemeli ve ailelerine böyle kötü miraslar bırakmamalıdırlar.
Sevgiyle saygıyla, eşit yurttaşlar olarak barış ve kardeşlik duyguları ile insanca, onurluca, özgürce, haksızlıklara ve hukuksuzluklara izin vermeden yaşayalım ve yaşatalım.

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.