Emekliden İktidara Sert Çıkış… Emekli ve Emekçiler Dernekleri Federasyonu Genel Başkanı Önül Boran Özüpak, emekli ve emekçilerin yıllardır sistematik biçimde yoksulluğa mahkûm edildiğini belirterek iktidara sert sözlerle yüklendi. Özüpak, “Emekliye düşen hep sabır oldu, iktidara düşen ise lüks, şatafat ve saltanat” ifadeleriyle mevcut ekonomik düzeni hedef aldı. Özüpak açıklamasında, emekli...