Emekli ve Emekçiler Dernekleri Federasyonu Genel Başkanı Gönül Boran Özüpak, emeklilerin maaş adaletsizliğine dikkat çekerek hakkaniyetli intibak talebini yineledi. Özüpak, yaptığı açıklamada prim günlerinin ve ödenen tutarların belli olmasına rağmen maaşlarda adalet sağlanmadığını vurguladı. Özüpak, “Prim günümüz belli, ödediğimiz tutar belli. Ama maaşta adalet yok! Hakkaniyetli intibak istiyoruz” diyerek, emeklilerin...