Emekli ve Emekçiler Dernekleri Federasyonu Genel Başkanı Gönül Boran Özüpak, ekonomik krizin emekli ve emekçileri sürüklediği yoksulluğa dikkat çekti. Özüpak, yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi: “Maaşlar eridi, faturalar katlandı, sofralar küçüldü.” Enflasyonun resmi rakamlarda düştüğü iddia edilse de, pazarda, mutfakta ve emeklinin cüzdanında yangın olduğunu vurgulayan Özüpak, “Gerçek hayat,...